Besök på akuten

Här kommer ett inlägg från mobilen. Ligger i min systers gamla säng hos mamma och pappa. Fick åka in till akuten nyss pga extremt magont. Kunde inte andas ordentligt. Trots allt jag gått igenom de sista åren har jag fysiskt varit i princip helt skonad från sjukdomar. Men magen har jag känt av i flera år, och de sista veckorna har det blivit sämre... Det är antagligen magkatarr eller magsår. Inte konstigt med tanke på all stress och oro. Hoppas på att få ordning på det nu i alla fall. Förutom det funderar jag på var min gräns går för vad som är för privat att blogga om. En del av mig skulle vilja avslöja mer om vad som pågått/pågår i mitt liv för att kunna ge en ännu bättre bild av hur allt hänger ihop med livsomständigheter och psykisk ohälsa. Vi får se. Puss så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0