Om att gå sin egen väg, även när det kostar

 
Jag skriver till den här bloggen för mig själv och alla som är som jag. Vi som möter livet med tunn hud, öppna ögon och stort hjärta. Vi som ofta får höra att vi är "överkänsliga" och att vi "överreagerar" (för att vi KÄNNER), och därmed ofta tvivlar på oss själva. Jag skriver för oss som vill förändra det som är ont i den här världen, och det som gör ont i oss själva. Vi som kan vara starkare än starkast och svagare än svagast på samma gång. Vi som vågar vara MÄNNISKOR (och kvinnor-i-skor inte minst), med allt vad det innebär.
 
Att bryta upp från gamla roller och mönster kostar på. Att välja en ny väg - en egen väg - kräver MOD. Många kommer att kritisera och håna oss. Men det spelar ingen roll. Jag tror på oss - jag VET att vi kan!

Vi har ju varandra.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0