Belize: The Rasta Boat

Hösten 2008 tröttnade jag på Sverige och bestämde mig för att förverkliga min dröm att backpacka runt Sydamerika på obestämd tid. Under nio månader reste jag dit hjärtat förde mig, arbetade lite som resejournalist och läste kreativt skrivande på distans från Sverige.

På ön Caye Caulker utanför Belize ( som ligger mellan Mexiko och Guatemala i Centralamerika) hamnade jag och min vän Veronica på "The Rasta Boat" med ägaren Ras Creek och badade med stingrockor.
 
Bobban var med så klart.
Jag och Veronica.
The Rasta Boat.
Ägaren Ras Creek som vi sen döpte om till Ras Creep (tar det en annan gång...)
Bildbesvis! Jag håller i en stingrocka. Så jävla coolt.
Veronica och Assaf från Israel som reste med oss från Mexiko till Guatemala.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0