Mitt nya jobb som är så JAG

Nu har jag arbetat drygt två veckor på mitt nya jobb som
webbredaktör för Haninge kommun (haninge.se).
 
Det finns mycket som jag gillar med mitt nya jobb.
Här är några av de sakerna:
 
  • 9 min resväg med buss från dörr till dörr
  • flextid 09.30-15.30
  • möjlighet att arbeta hemifrån
  • bra lön
  • trevliga kollegor
  • min chef är en kvinna
  • fräscha, ljusa lokaler
  • sjöutsikt från våning 6
  • delar arbetsplats med makthavarna i
    kommunen = möjlighet att påverka inifrån
  • kommunhuset är fullt av kunniga, spännande
    människor
  • nära till sjön Rudan där jag t.ex. kan äta
    min lunch
  • nära till Haninge centrum
  • nära till pendeltåget som går in till Stockholm C
  • gratis gym i huset och en kollega att träna med
  • ett kreativt arbete där jag får arbeta med
    text, bild och layout i syfte att sprida viktig
    information till Haninges invånare och
    underlätta deras liv = bra syfte!
  • jag får inblick i allt som händer i kommunen
  • jag är ansvarig för informationen om Jordbrodialogen (medborgardialogen i Jordbro som jag var aktiv i förra året)
  • jag är ansvarig för informationen om ett nytt projekt om psykisk ohälsa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0