2013 börjar arta sig

Saker är på gång. Jag känner det. Jag söker jobb, jag har mer energi. Jag träffar inspirerande vänner som stärker mig och jag börjar känna mig mer levande och fokuserad. Jag har blivit erbjuden att vara med och arbeta (ideellt) med ett initiativ för hållbar utveckling här i Jordbro, där mitt fokus skulle vara psykisk hälsa. Möte om det på fredag.
 
Jag känner att jag hittat rätt i självhjälpsgruppen och har börjat få närmare kontakt med de andra i gruppen. Det känns lite nervöst, men jag tar det i min takt. Förändring tar tid, och det är OK.
 
Mitt fokus just nu är att inte tappa bort mig själv i andras behov.
 
Jag bestämmer mitt liv.
 
 


Kommentarer
M

Sv. Tack så hemskt mycket! :)

2013-02-28 @ 16:19:24
URL: http://marinapalme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0