"Läker tiden alla sår?"

 
Svenska Institutet för Sorgbearbetning erbjuder kurser, utbildningar och workshops med fokus på sorg. Jag har varit på två av deras gratis frukostföreläsningar i Stockholm förut - och vill verkligen rekommendera dem! Grundaren Anders Magnusson är fd missbrukare och bankrånare som varit nära att dö flera gånger, innan han valde en ny väg och började bearbeta sina sorger.
 
Lite kuriosa
En person som står mig mycket nära valde att söka hjälp för sitt missbruk efter att ha sett en av Anders föreläsningar. Och i höstas när jag gick hos min fantasitska coach Maria visade det sig att hon jobbat på institutet sommaren 2011 när jag beställde deras arbetsbok, och att det antagligen var hon som skickat boken till mig. :)
 
Nu ger insitutet en ny runda gratis föreläsningar! Läs mer här!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0