Min resa över tid

Här delar jag med mig av en tidslinje av mitt tillfrisknande.
 
2008 - 23 år
Fick min första panikattack i februari. Jag hade då precis avslutat min högskoleutbildning, börjat praktisera som informatör, gjort slut med min pojkvän efter sex år tillsammans, varit förkyld en längre tid, tillbringat en vecka i Madrid och där druckit mängder av alkohol - många stora förändringar/påfrestningar under kort tid. Dessutom bar jag på många obearbetade sorger, var otroligt osäker på mig själv och livrädd för att vara själv. Totalt känslomässigt slut, kan man säga.
 
När jag fick den första attacken var jag helt säker på att det var en hjärtattack och att jag skulle dö. Pappa skjutsade mig till akuten, där de tog blodprov och EKG. De hävdade att jag var frisk som en nötkärna, men att min reaktion förmodligen berodde på stress.
 
Under våren åkte jag flera gånger in till akuten för att jag trodde att jag var döende, men fick samma svar varje gång.
 
2009 - 24 år
 
 
2010 - 25 år
 
 
2011 - 26 år
 
 
2012 - 27 år
 
 
2013 - 28 år


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0