Jag litar på livet och universum

Hittills i mitt liv har universum alltid gett mig det jag behöver för att ta mig framåt på min väg. Och med universum så menar jag världen, människor, situationer, möjligheter... allt som dyker upp i rätt ögonblick, när jag är redo och mogen för nästa steg. Och jag har en ganska bra magkänsla för det där. När jag ska vänta. När jag ska agera och fånga möjligheterna som ges.
 
Vilka fantastiska människor jag har haft förmånen att möta, lära känna och bli hjälpt av i detta livet! Är så tacksam för allt. Och alla de stunder där jag trott att saker aldrig någonsin kommer att bli bra, och det plötsligt tänts ett ljus.
 
Tappa aldrig hoppet. Bakom hörnet väntar lyckan. Jag lovar.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0