Dr. Wayne Dyer - Wishes Fulfilled

 
 
 
 
 
Jag älskar Dr. Wayne Dyer! Han verkligen ooosar av visdom, kärlek och livsmod. Han innehar tredje plats på Watkins lista över världens 100 mest inflytelserika spirituella tänkare, efter Eckhart Tolle och Dalai Lama. Som tur är har jag en partner som också älskar Wayne. Vi brukar säga att Wayne Dyer, Paulo Coehlo och Bob Marley är våra husgudar (bara män, jag vet - feministen i mig är inte helt nöjd).
 
Jag kan varmt rekommendera filmen The Shift med Dr. Wayne Dyer. Det är en av de starkaste filmerna jag någonsin sett. Den gav både mig, min partner och andra vänner som sett den, underbara insikter och inspiration.
 

Världens 10 mest inflytelserika spirituella tänkare (Watkin's List)

  1. Eckhart Tolle
  2. Dalai Lama
  3. Dr. Wayne Dyer
  4. Thich Nhat Hanh
  5. Deepak Chopra
  6. Louise Hay
  7. Paulo Coelho
  8. Opera Winfrey
  9. Ken Wilber
  10. Rhonda Byrne
 
PS. Filmklippet har inte världens bästa kvalité, hoppas ni har överseende med det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0