Flow, flow, flow

Jag vaknade, hasade mig från sängen till soffan, öppnade laptopen och loggade in på bloggen. Började skriva ett inlägg... som blev en krönika...som blev en jävligt bra krönika (ja, jag får säga det själv!). Plötsligt var jag journalist igen. Jag stod på de utsatta människornas sida och jag stred för det jag tror på, det som ligger mig närmast hjärtat.
 
Den där krönikan blev så bra, att jag snabbt bestämde mig för att försöka sälja in den till någon tidning. Det skulle vara den första artikeln jag publicerar i mainstream-media på snart tre år. Ett fett jävla bevis på att jag är på rätt väg!
 
Fan skönt det är att uppleva flow. Att orden bara rinner ur en, och lägger sig på rad i en perfekt ordning. En ordning som kan reda upp kaos.
 
Håll tummarna för mig nu.
 
 
Ha ha, såg nu vilket föregående inlägg var. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0