Social dag idag...

 
Instabil dag idag, hormonsvaj. Många stora frågor som snurrat. Var uppe ganska tidigt och gjorde mig i ordning och drog in till stan. Fick en härlig och välbehövd 2-timmars lunch med min kompis Kristina som jag lärde känna när jag jobbade i Nicaragua. Vi brukar träffas på en fika en gång i veckan, men nu hade det gått ett bra tag sen sist. Vi är väldigt lika som personer, och det är alltid lika skönt att bolla livets alla situationer med henne.
 
Efter att ha presentkortsshoppat på BodyShop åkte jag vidare för att fira Danis födelsedag. Köpte med mig semlor - årets första. Supergott. Till middag åt vi bakad potatis i ugn med hemmagjord skagenröra. Drack vin och martini bianco (borde verkligen inte ha gjort det med tanke på dagens känslotillstånd...).

Drog hem i lagom tid den här gången, men precis när jag kommit hem messar grannen som jag börjat lära känna nyligen och frågar om jag vill följa med ut på hundprommis. Trots tröttheten kände jag att hennes sällskap och lite frisk luft var bästa sättet att avsluta den här dagen. Rensade tankarna lite!

Kärlek till er allihopa.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0