12-bitars Fuji på Sushihuset

Idag åkte jag in till stan för att luncha med min vän Vicky som jag lärde känna när jag jobbade som språkreseförmedlare. På kontoret hade hon alltid för sig små bus, lämnade gulliga meddelanden på olika ställen och vek toapappret så där som dom gör på hotell för att ge oss andra en liten guldkant i tillvaron.
 
På måndag åker Vicky och hennes sambo iväg på en fyra månader lång jordenruntresa (jag är inte så lite avis), så det var dags för hej då-lunch. Vi gick till Sushihuset, som är ett av mina favoritsushihak i Stockholm. Eftersom jag känner de som jobbar där sen tidigare fick jag lite rabatt på lunchen - mycket uppskattat!
 
Så jävla gott!
 


Kommentarer
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Tänkte bara tipsa om min nya tävling, var gärna med! :)
http://adaras.se/2013/january/vinn-en-glammig-vaska-fran-sofia-moore.html#comment

2013-01-26 @ 01:55:38
URL: http://adaras.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0