Sista dagarna

 
Oj! Loggade in på bloggen nu och upptäckte att några tidsinställda inlägg publicerats fast de inte var färdigskrivna! Ber om ursäkt för förvirringen. :)
 
Det har varit några intensiva dagar sen i fredags. I lördags åkte jag och hälsade på min älskade på dagen (så himla fint!), och på kvällen var jag och Ines på Bar Brasils carnaval. Den hålls en gång om året vid den här tiden. Det var så grymt roligt! Jag älskar att dansa och fick dansa både samba, salsa och bachata. Så många minnen från Latinamerika som vaknade till liv!
 
Jag träffade också på mina två ex som skulle spela på carnavalen (deras afrohiphopgrupp slog igenom stort i Sverige förra året). Först kändes det lite jobbigt att dem var där, men vi hälsade på varandra och det gick bra. Det var dock lite den där känslan "Now you're just somebody that I used to know"... Men det som känns skönt är att när jag släppte dem och allt de stått för i mitt liv, kom min nuvarande pojkvän in i mitt liv - och han passar den jag är idag mycket bättre. Är SÅ tacksam för det! Tack universum!
 
Igår var det möte med självhjälpsgruppen. Det kändes lite nervöst att gå dit efter mitt break down förra veckan, och det var inte så många som kom. Vi var bara tre stycken som satt och pratade istället för att ha ett regelrätt möte. Men det var också givande.
 
På kvällen åt jag middag hos mamma och pappa tillsammans med syrran och hennes kille Jocke.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0